Dažnai užduodami klausimai apie paskolas
- 1 Ar galiu atidėti paskolos grąžinimą?
-
Taip. Esant reikalui, einamąjį mokėjimą galite atidėti vienam mėnesiui. Pasirinkus šią paslaugą, Jūs turėsite sumokėti tik palūkanas už einamąją įmoką, o visos likusios įmokos bus nukeltos mėnesiui į priekį. Pasitikslinti, ar šiuo metu paslauga Jums galima, galite prisijungę prie Credit24 Savitarnos.
- 2 Ar galiu pakeisti turimos paskolos mokėjimo planą?
-
Norite grąžinti paskolą greičiau? Galite sutrumpinti turimos paskolos terminą, grąžindami paskolos likutį per trumpesnį laikotarpį, ir sutaupyti palūkanų. Turimos paskolos mėnesinės įmokos per didelės? Galite prailginti esamos paskolos sutarties terminą, taip sumažindami mėnesio įmokas. Pasitikslinti, ar šiuo metu paslaugos Jums galimos, galite prisijungę prie Credit24 Savitarnos.
- 3 Kaip sužinoti, kiek ir kada mokėti?
-
Paskolos įmokų sumos bei mokėjimo datos pateiktos mokėjimo plane. Jis siunčiamas kitą darbo dieną po paskolos išmokėjimo el. paštu arba paprastu paštu, (jeigu nenurodėte el. pašto adreso). Jei negavote mokėjimo plano, informuokite mus apie tai raštu arba paskambinkite klientų aptarnavimo telefonu. Turimos paskolos įmokas galite pasitikslinti ir prisijungę prie Credit24 Savitarnos.
- 4 Kokios sankcijos taikomos, laiku negrąžinus paskolos?
-
Laiku negrąžinus paskolos ar jos dalies, skaičiuojamos 0,05 proc. palūkanos už piniginių prievolių termino praleidimą už kiekvieną uždelstą dieną ir siunčiami priminimai. Jei ir po Credit24 išsiųstų priminimų nesumokate ar nesusisiekiate su mumis, nutraukiame sutartį ir skolą perduodame skolų išieškojimo įmonei. Visos priemonės, kurių imasi Credit24, kai klientas vėluoja mokėti, išdėstytos Paskolos sutarties Bendrųjų sąlygų 5-ame skyriuje.
- 5 Ką daryti, jei pamiršau savo kliento numerį?
-
Savo kliento numerį galite rasti:
• ankstesnės paskolos sutartyje;
• Credit24 siųstuose SMS pranešimuose;
• Credit24 siųstuose el. laiškuose;
• pasitikslinti paskambinę klientų aptarnavimo telefonu. - 6 Kaip gauti Credit24 paskolą?
-
Dėl paskolos galite kreiptis:
Internetu (jei naudojatės elektronine bankininyste):
1) Iš pradžių užpildykite registracijos formą. Tam turite turėti mobilųjį telefoną ir elektroninės bankininkystės kodus, kad galėtumėte prisijungti prie savo asmeninės sąskaitos. Į ją vėliau bus pervestas kreditas.
2) Užpildę registracijos formą, turite pervesti mums 0,01 € registracijos mokestį, kuris patvirtins Jūsų tapatybę.
3) Atlikus aukščiau išvardintus veiksmus, belieka išsirinkti, kokios norite paskolos, ir pateikti paraišką. Per 15 minučių po paraiškos išsiuntimo kreditas bus Jūsų sąskaitoje!
MAXIMA XX ir XXX Informacijos skyriuose (jei nesinaudojate elektronine bankininkyste). Su savimi turite turėti:
• galiojantį asmens tapatybės dokumentą;
• asmeninės sąskaitos numerį;
• mobilųjį telefoną (kuriuo su Jumis susisieks Credit24 specialistas).Prieš prašydami paskolos, įvertinkite savo galimybes ir pagalvokite, ar prisiėmę įsipareigojimus sugebėsite laiku sumokėti įmokas, ar paskola neturės neigiamos įtakos Jūsų finansinei būklei.
- 7 Kaip reikia grąžinti paskolą?
-
Paskola grąžinama šiais būdais:
Internetu ar bankų filialuose. Mokėdami nurodykite:
• gavėjo sąskaita
LT617300010098219509 (Swedbank)
LT047044060005816340 (SEB)
• gavėjo pavadinimas
UAB IPF Digital Lietuva
• gavėjo kodas
300622891
• mokėjimo paskirtis
paskolos gavėjo asmens kodas (mokėdami už kitą asmenį BŪTINAI nurodykite jo vardą, pavardę ir asmens kodą)Maxima kasose, loterijos Perlas terminaluose, UAB Lietuvos spauda, R-kiosk ir UAB Vaskota („Spauda“) kioskuose. Su savimi reikia turėti atspausdintą mokėjimo dokumentą su brūkšniniu kodu.
Įmokas užskaitome kiekvieną dieną:
• jei pavedimą atlikote darbo dieną iki 15 val. banko viduje (pvz. iš Swedbank į Swedbank), tuomet jį užskaitysime tą pačią dieną;
• jei pavedimą darėte po 15 val., mokėjote savaitgalį, Perlas terminale, Maxima kasoje ar spaudos kioske, tuomet jį užskaitysime kitą dieną;
• jei pavedimą atlikote tarp bankų (pvz. iš DNB į Swedbank), tuomet jį užskaitysime kitą DARBO dieną. Gavę ir užskaitę įmoką, informuojame SMS žinute. - 8 Kokio dydžio paskolą galiu gauti?
-
Credit24 siūlo paskolas iki 5000 € pasirinktinai iki 3 metų. Visų išduodamų paskolų sąrašą su grąžinimo terminais galite rasti čia. Kiekvienas klientas yra vertinamas individualiai. Prisijunkite prie Credit24 Savitarnos ir matysite, kokią paskolą galite gauti.
- 9 Kodėl negaunu paskolos?
-
Jei negaunate paskolos, neatitinkate vienos ar kelių išvardintų sąlygų:
• nesate Lietuvos Respublikos pilietis arba neturite nuolatinio leidimo gyventi Lietuvoje;
• neturite asmeninės sąskaitos viename iš komercinių Lietuvos bankų;
• Jūsų įsipareigojimai kitoms kredito įmonėms per dideli; turite viešai registruotų skolų;
• nesutikote su Credit24 sutarties sąlygomis;
• pateikėte klaidingus asmens duomenis;
• neatitikote kredito kontrolės reikalavimų. - 10 Kaip pakeisti asmeninius duomenis?
-
Norėdami pakeisti kontaktinio telefono numerį arba sąskaitą, į kurią pageidaujate gauti paskolą, registruokitės čia.
Pasikeitus el.pašto adresui, informuokite mus vienu iš žemiau išvardintų būdų:
• klientų aptarnavimo telefonu bet kuriuo paros metu;
• el. paštu, Skype, kiekvieną dieną 8 – 20 val. - 11 Kaip mokėti registracijos mokestį?
-
Registracijos mokestis (0,01 €), mokamas tik vieną kartą ir reikalingas tam, kad Jums būtų suteiktas kliento numeris. Pavedimą atlikite internetu po to, kai užpildote registracijos formą. Gavę 0,01 € mokestį, SMS žinute atsiųsime Jums suteiktą kliento numerį (raktą nuo Credit24 Savitarnos). Mokėkite tik iš savo asmeninės sąskaitos ir perveskite į tą patį banką, kuriame yra Jūsų sąskaita. Pavedime būtinai nurodykite el. paštu gautą MD5 kodą.
Mokėjimo duomenys Banko pavadinimas
(pavyzys kaip atlikti pavedimą)Prisijungti prie banko internetu Gavėjo sąskaita
( pasirinkite tą banką, kuriame yra Jūsų asmeninė sąskaita )LT617300010098219509 Swedbank interneto bankas LT047044060005816340 Internetinė bankininkystė LT644010042401545600 Interneto linija LT357290000005467574 Citadele interneto bankas LT832140030001173987 Solo internet LT897180300005467334 SB linija Suma 0.01 € Gavėjo pavadinimas UAB IPF Digital Lietuva Gavėjo kodas 300622891 Mokėjimo paskirtis Tvirtinu sutikimą nr. [Jūsų sutikimo nr.], kurio MD5 kodas [Jūsų MD5 kodas] - 12 Kaip išsisaugoti sąskaitos išrašą kiekviename banke?
-
AB bankas Hansabankas AB SEB bankas AB DNB bankas Citadele interneto bankas Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyrius AB Šiaulių bankas - 13 Ką daryti, jei negaunu telefono patvirtinimo kodo?
-
• Patikrinkite, ar teisingai nurodėte savo telefono numerį. Jei suklydote, spauskite „Atšaukti“ ir bandykite iš naujo.
• Jei telefono numerį nurodėte teisingai, tačiau patvirtinimo kodo negaunate ilgiau nei 5 min., susisiekite su mūsų konsultantu. - 14 Kas yra Savitarna?
-
Credit24 SAVITARNA – tai galimybė valdyti savo kasdienius finansinius poreikius internetu. Įvedę savo kliento numerį (raktą nuo Credit24 Savitarnos) ir telefono numerį, prisijunkite prie Savitarnos ir galėsite:
• matyti naujausią informaciją apie turimą paskolą;
• pasididinti paskolą;
• pailginti paskolos terminą ir sumažinti mėnesio įmokas;
• grąžinti paskolą ankščiau ir sutaupyti palūkanų;
• atidėti paskolos mokėjimą vienam mėnesiui. - 15 Kaip pasiskolinti papildomai?
-
Jeigu šiuo metu turite Credit24 paskolą, tačiau norite ją pasididinti, junkitės prie Savitarnos ir matysite šiuo metu aktyvias papildomas paslaugas. Pasirinkus Atkurti turimą paskolą arba Pasiskolinti papildomai ir pateikus paraišką, naujoji paskola padengs esamą, o skirtumas bus pervestas į Jūsų banko sąskaitą per 15 min.
- 16 Kredito gavėjų skundų nagrinėjimo taisyklės